Algemene Leden Vergadering

vrijdag 13 maart 2020

Locatie: kantine voetbalvereniging Heracliden

Aanvang: 20.00 uur 

1.     Opening 

2.     Notulen  

3.     Mededelingen en ingekomen stukken 

4.     Jaarverslag secretaris  

5.     Jaarverslag trainers 

6.     Jaarverslag penningmeester  

7.     Vaststellen contributie 2020 

8.      begroting 2020 

9.     a-Verslag kascommissie

b-Benoeming nieuw lid kascommissie       

10.   BVVE 2020      

11.  Bestuursverkiezing

            Aftredend en herkiesbaar Anneke Krijger (penningmeester)

           Tegenkandidaten kunnen zich tot een week voor aanvang melden bij het bestuur   

 Rondvraag

Na afloop nog een presentatie passend bij de sport

Feuilleton Polhuijs, Mondje, pondje

Deel 3

Kennen jullie die uitdrukking: Elk pondje gaat door het mondje?
Wij, hardlopers praten onderling over van alles: waar zijn de mooie loopjes, hoe ging jouw wedstrijd, ben je je op een loop aan het voorbereiden enz.
Het gaat, zo is mijn ervaring, niet zo veel en vaak over eten, drinken, gewicht. Terwijl als je kijkt naar de componenten waaruit een hardloopleven bestaat: duurlopen, intervallen, wedstrijdvoorbereiding, schoenen, kleding, hoort daar zeker bij het nadenken over gewicht, voeding.

Donderdagse Duurloop en Schema's

Vanaf donderdag 28 november zal er, (vrijwel) iedere twee weken, een duurloop worden georganiseerd. Om 19.00u starten we bij de Scherphornhal. We doen het inlopen en de looptraining gezamenlijk, onder leiding van de trainer. Rond 19.30u wordt de groep gesplitst.
Voor duurlopers, onder leiding van een assistent-trainer, geldt dat je 10 km binnen 1.05 uur moeten kunnen lopen. Voor diegenen die dit (net) niet kunnen, zorgt de trainer dat er ook voldoende uitdaging zit in de reguliere training.
De nieuwe trainingsschema’s staan op de website. Kijk ook hier voor de exacte data, waarop er tijdens een training een duurloop zal zijn.
 

Feuilleton Polhuijs

Deel 2: Doel!
 
 
Regelmatig hoor ik in de lopers groep het woord: Doel! Ik moet maar weer eens een doel hebben. Er zijn er vele: gezond worden / blijven, sneller worden, de marathon (uit) lopen, gezelligheid, elke week lekker bewegen.
Is het belangrijk om een doel te hebben? Ik denk van wel. Een doel stimuleert je om op de weg ernaartoe net even iets anders te trainen dan zonder doel.

Anneke Moerenhout

Op 2 september j.l. ontvingen wij een mail van incassobureau NL Legal betreffende het gebruik van foto’s van fotograaf Anneke Moerenhout in 2015. Het bestuur heeft gereageerd met een negatief besluit. Wij vinden de eis onterecht en daarnaast het geëiste bedrag exorbitant hoog.

 

Boslopen

Bospaadjes, af en toe een heuveltje, herfst in het bos: genieten!
Met als extra: sterkere benen, betere rompstabiliteit en een betere looptechniek.
Als je samen met Jan Hendrik op een afgesproken vaste tijd het bos in wil, meld je dan aan bij polhuijs.ouweland@planet.nl.
Alle runners zijn welkom!!

Reflectie

Vanaf 10 september lopen we weer met reflectie! Ook graag verlichting aan. Check deze week of ze nog werken!!