Mededelingen

Schema JH periode 1-2022

1                     ma.                 coopertest                           coopertest                                       reactiviteit
                        do.                 3 x 15 min.                           5 x 10 min.                                       reactiviteit
                        za.                  duurloop ¾ uur      `          duurloop 1 uur
 
 
2                     ma.                 4 x 1000 m.                         6 x 1000 m.                                      kracht
                        do.                 5 x 8 min.                             4 x 15 min.                                       kracht
                        za.                  duurloop 50 min.               duurloop 1 uur
 
3                     ma.                 3 x 1000 m.                         4 x 1000 m.                                      kracht
                        do.                  4 x 8 min.                             3 x 15 min.                                       kracht
                        za.                  duurloop ½ uur                  duurloop ¾ uur
 
4                     ma.                 4 x 1500 m.                         6 x 1000 m.                                      stabiliteit
                        do.                 6 x 8 min.                             5 x 10 min.                                       stabiliteit
                        za.                  heuveltraining                     heuveltraining
 
 
 
Toelichting:
                                                           Wandel      Dribbel       Wandel
 
Pauze                   200 m.                 50 m.         100 m.       50 m.
Pauze                   400 m.                 80 m.         240 m.       80 m.
Pauze                   1000 m.               150 m.       500 m.       150 m.
Pauze                   1500 m.               200 m.       600 m.       200 m.
Pauze                   2000 m.               200 m.       600 m.       200 m.
Pauze                   pyramideloop steeds de helft van de gelopen afstand
Pauze                   minutenloopje 2 min
 
 
 
Tempo D1:          je kan tijdens de hele training in hele zinnen praten.
Tempo D2:          het praten in hele zinnen wordt lastiger, je praat in       
                              korte zinnen
Tempo D3:          je kan alleen maar in woorden praten
 
Kern I :                 is voor de niet wedstrijdlopers
Kern II:                 is voor de wedstrijdlopers
 
Groet,
Jan Hendrik
 

Weekendtraining 4 december

Training in het weekeinde zaterdag 4 december om 10.00 uur ben ik bij de sporthal in Uithuizermeeden.
Iedereen is welkom.
Diegenen die zich aangemeld hebben, wie zich niet aangemeld heeft en toch wil meetrainen is ook van harte welkom.
Trainingsduur is ca. 1 1/2 uur.
 
Tot zaterdag.
Groet, Jan Hendrik